"Dugotrajno robovanje i rđava uprava mogu toliko zbuniti i unakaziti shvatanje jednog naroda, da zdrav razum i prav sud njemu otančaju i oslabe, da se potpuno izvitopere.
Takav poremećen narod ne može više da razlikuje ne samo dobro od zla, nego i sopstvenu korist od očigledne štete." (Ivo Andrić)

среда, 7. новембар 2012.

Brendiran "Semberski kupus"

Na području Bijeljine u toku je akcija brendiranja čuvenog semberskog kupusa. U tu svrhu je gradska administracija otvorila Područno odjeljenje odsjeka za brendiranje na Agrotržnom centru "Knez Ivo od Semberije".




"Svi proizvođači kupusa sa područja Bijeljine, odnosno Semberije, od sada će morati da brendiraju svoj proizvod tako što će donositi svoj proizvod u ovo područno odjeljenje gdje će im ovlaštena lica logom 'Proizvedeno u Semberiji' pečatirati svaku pojedinačnu glavicu", kaže za "Dobro jutro, Bijeljino" Jelica Radičić, stručni saradnik u gradskom Odjeljenju za poljoprivredu.
Cijena brendiranja je, trenutno, utvrđena na simboličnih 1 KM po glavici.
"Sadržaj vreće, takođe, mora imati ujednačenu težinu od 18 kilograma, plus-minus 200 grama", napominje Radičićeva i dodaje da se brendirane vreće mogu kupiti na licu mjesta po cijeni od 10 KM.
Brendiranje kupusa je uvedeno zbog zahtjeva uvoznika ovog artikla iz zemalja EU, SAD i Australije, jer svaki artikal mora biti označen po strogim međunarodnim propisima uz poštovanje standarda ISO 9001.
Šef gradskog Odsjeka za inspekcijski nadzor u oblasti prometa i zaštite zdravlja, Stojan Jović, istakao je za "Dobro jutro, Bijeljino" da svaka sarma pripremljena od brendiranog bijeljinskog kupusa mora biti okrenuta tako da se jasno može vidjeti pečat "Proizvedeno u Semberiji" i poziva građane da svako drukčije ponašanje prijave nadležnoj inspekciji.
"Isto smo pokušali primijeniti i za podvarak ali smo eksperimentalno utvrdili da naša laboratorija još nema adekvatne tehničke uslove za te provjere", zaključuje Jović. /FAKE NEWS/

Нема коментара:

Постави коментар